dijous, 4 de maig del 2017

L'últim club de lectura amb el grup de 5è

Avui ens hem trobat per parlar de dos llibres: "Un indi al jardí" i "L'aprenent de bruixot i Els invisibles", una trobada molt animada!
Alguns dels comentaris que passaran a la història:
- Estic contenta d'haver-me apuntat al club de lectura perquè he descobert uns llibres que segurament no hauria conegut.
- Cada dia som més al club de lectura!
Un indi al jardí no ha convençut gaire:
- M'esperava més d'aquest llibre. 
- Pel títol semblava que havia de ser un llibre que fes riure, i després no era res d'això.
- M'ha encantat quan ha dit que la tieta Rondinaire porta a sobre les anàlisis que diuen que fa temps que hauria de ser morta, tenint en compte totes les porqueries que se li passegen per la sang.
- He après el  significat de les plomes dels indis.
- Trobo que no és molt de tot, és poc de cada cosa i no t'acaba de convèncer.


De L'aprenent de bruixot i Els invisibles:
- Podrien fer una pel·lícula del llibre.
- A mi m'hauria agradat més que l'Horace hagués viscut uns dies més.
- El que em va agradar més és que els tres amics de l'Horace que vivien a l'ofenat haguessin pagat la seva làpida.
- El principi em va costar, però després no podia parar de llegir.
- Jo m'imaginava l'Horace mig mort a terra i l'alcalde cavalcant tranquil·lament damunt del seu cavall, sense ni una engruna de remordiment.

En definititva, uns grans lectors i uns grans comentaristes.

Quan vam acabar, cadascú va fer la seva votació, com a membres del jurat,  que enviarem al concurs de l'Atrapallibres. 
Moltes gràcies per voler participar en aquest club de lectura, ha sigut una experiència molt gratificant!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada